۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

فرمانده سپاه استان بوشهر:

استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است

استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار، عزت و آمادگی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار استان در صیانت و دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی نقش بسیار مهمی را دارند.

وی اضافه کرد: یک سوم جمعیت استان بوشهر در قالب گردان‌های مختلف برای در مأموریت‌های دفاع از انقلاب و کمک به نیروهای مسلح توسط سپاه سازماندهی شده‌اند.

رزمجو، امنیت استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از امنیت بالایی برخوردار است و نیروهای مسلح در اوج اقتدار، عزت و آمادگی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی قرار دارند.

وی اقتدار و سلامت نیروهای مسلح استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: با وجود تحریم و تهدیدات مختلف دشمن اما هم اینک اقتدار، صلابت و سلامت نیروهای مسلح برقرار و مانع از بستر هرگونه ناامنی شده است.

نقش نیروهای مسلح در تامین امنیت

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عملکرد دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفاع از حق و حقوق عامه و نیروهای مسلح را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدن به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح در راستای امنیت نقش آفرین بوده است.

رزمجو اضافه کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که در سازمان قضایی نیروهای مسلح در سطح ملی و به طور خاص در استان بوشهر با اقدامات خداپسندانه و انجام امور بر مبنای قانون کارنامه درخشانی به ارمغان آورده است. این امر باعث شده تا تحقق اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح با استحکام، وحدت و داشتن برنامه و هدف برای رسیدن به تکامل و افق عزت امروز در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است.

وی با قدردانی از عملکرد محمد زمان مشایخ در زمان مسئولیت سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: سلامت کاری و رسیدگی امور بر مبنای عدالت در سازمان قضایی نیروهای مسلح و دستگاه قضایی این استان زبان زد عام و خاص است.

کد خبر 6238926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha